Informacja dla Klientów
Drodzy Klienci,
Pragniemy zapewnić Państwa, że pomimo obaw przed rozprzestrzeniającą się epidemią COVID-19 dokładamy wszelkich starań, aby jakość naszych usług została utrzymana na najwyższym możliwym poziomie. Podejmujemy niezbędne kroki, które pozwolą nam zagwarantować terminowość, jakość a przede wszystkim bezpieczeństwo wykonywanych usług.
Jak większość firm w obecnym czasie wdrożyliśmy nadzwyczajne środki ostrożności, przede wszystkim w zakresie ograniczenia kontaktów osobistych. Dokonaliśmy niezbędnych reorganizacji w zakresie sposobu pracy, które przyznajemy, mogą pociągać drobne utrudnienia w bezpośrednim kontakcie. Liczymy na wzajemną wyrozumiałość, przecież to wszystko dla naszego wspólnego dobra.
W przypadku problemu w kontakcie telefonicznym, bądź mailowym, z osobami z którymi dotychczas się Państwo kontaktowali, bądź wskazanymi na naszej stronie internetowej, prosimy o kontakt na numer ogólny lub mail sekretariatu: [email protected] z dokładnym opisem sprawy, w której się Państwo kontaktują. Zapewniamy, że zgłoszenie zostanie niezwłocznie przekierowane do osób kompetentnych, które pomogą w jej wyjaśnieniu.
Jak wszyscy wiemy sytuacja dotycząca epidemii jest dynamiczna. W przypadku konieczności zastosowania dalej idących środków ostrożności, które mogłyby wpłynąć negatywnie na realizację Państwa spraw, będziemy się komunikować bezpośrednio w celu wypracowania najlepszego dla Państwa dalszego sposobu realizacji usługi.